joeps travel.reismee.nl

Het is bijna zover!!!

Ja, we mogen weer.......

Dit jaar was het een lastige. Vorig jaar was ik er snel eruit en werd het kerst vieren in Nieuw Zeeland en oud en nieuw in Fiji. Waar ik nog steeds met heel veel plezier aan terug denk.

Maar dit jaar was het lastig. Letterlijk bij het maken van de keuze over de verschillende continenten gezworven. Ga ik naar Indonesië, of India, of ga ik al een lang gekoesterde wens doen en ga ik naar Patagonië en Paaseilanden. Of gaan we naar Afrika, voor mij is dat nog een black spot op de kaart. Oké ben wel naar Madagascar geweest maar dat vind ik niet echt Afrika.

En dan welk land ga je kiezen....... Zuid Afrika,Tanzania, Gambia,Etiopië je hebt zoveel mooie plekken in de wereld.

Toch is niks van al dit geworden. Het is Oeganda geworden. Terug naar de natuur zeg maar. Veel van andere reizigers hier over gehoord en gelezen. Dus het wordt een avontuur vol met game drives, op zoek naar de chimpansee, leeuwen, neushoorn en luipaard. En vele andere dier soorten.Zou het lukken om de Big Five te spotten?

Met het echte hoogte punt is de berggorilla's die ik (al het goed is) op oudjaar ga bezoeken. Een unieke ervaring zal het worden.

Tot in Oeganda.


Reacties

Reacties

gina van wees

Hoi Joep heel veel plezier in Oeganda en geniet ervan, Alvast fijne kerst en gelukkig nieuwjaar van theo en mij

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!