joeps travel.reismee.nl

Naar de zon

Het is bijna weer zover. Terug naar midden Amerika.
Waar het reis virus mij te pakken heeft gekregen in Costa Rica in 2010.

Maar ja, waar ga je heen met de kerst en oud & nieuw als je de zon opzoekt?

Na een paar jaar in Azië en de uithoeken van Nieuw-Zeeland te hebben mogen bewonderen wordt het elk jaar toch weer een klein beetje lastiger om een bestemming te vinden in deze periode. Ja ik ben verwend in dat opzicht. Ik heb al heel wat van de wereld mogen zien, en ja voor het komende jaar staat er al menig tripjes in mijn agenda.

Het is Cuba geworden.

"Meer en meer toeristen willen dit wonderlijke paradijs van veelal innemende mensen, prachtige muziek, fraaie natuur, emoties en hartstocht, van zon, zee en strand met eigen ogen zien. Een land nog zonder Mc Donalds en Wimpy's, prestigieuze shopping malls en buitensporige verschillen tussen arm en rijk. Maar ook een land met tekortkomingen die het politieke systeem als eigen en verbonden aan de revolutie beschouwt."

Tijd om dit met eigen ogen en oren mee te maken, voordat het land helemaal veranderd (in de positieve zin hoop ik).

Groet...

Reacties

Reacties

Gina van wees

Hoi Joep een hele fijne Vakantie en alvast
fijne kerst en een reisvol 2016

Dianne

Heerlijk Joep, jij gaat het jaar mooi afsluiten en goed beginnen ;-) alvast een supermooie reis gewenst!

flora

geniet ervan.... tot volgend jaar !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!