joeps travel.reismee.nl

dag 4

Dag 4 Op tijd op om nog een ochtend wandeling te maken. Deze was in een behoorlijk tempo. We hebben niet al te veel gezien, maar wel 1 hoogte punt en dat was de oranje kingfisher. Deze schijnt niet veel voor te komen. Ik heb hem niet geheel scherp op de foto, maar Winston heeft hem perfect. De indri en lemuren zaten hoog in de bomen en zaten nog wakker te worden. En we hebben nog een mooie kameleon gespot, al verdenken we dat de gids hem uitgezet heeft voor ons. Maar goed. Hij staat op de foto en het was mooi om close ups te kunnen maken. Rond 10 uur waren we terug bij het hotel om de rest op te halen die niet mee waren gegaan en op pad te gaan naar de volgende locatie. Onderweg nog diverse stops om benen te strekken, bush toilet en bezoek aan de lokale markt en dorpje. Aan het einde van de dag kwamen we aan bij het dorpje aan de indische oceaan. De zee. Heerlijk om te horen en hoe de branding is. De golven zijn hard en hoog. Ik slaap in een hutje op het strand. Prima basic. Bed een beetje een kuil en hard. Vermoed dat het maar een schuimrubbere matje is met planken. Ik heb express maar niet gekeken. De branding is goed te horen. Het is een constant bulderend geluid. Leuk als je op het strand ben maar lastig om te slapen. Voor het eerst een lichte bui 's avonds.