joeps travel.reismee.nl

reisdag

Reisdag Gisteren nog even kijken op de schiphol app, en dan er achter komen dat de vlucht gecanceld is. Balen. Bellen naar klm. Advies om contact te met shoestring. Shoestring wist het nog niet. En ze ging daarna meteen bellen. Omgeboekt naar de vlucht van 06:45. Iets eerder vertrokken naar schiphol. En dan.... Behoorlijke problemen met inchecken. Dan lukt het weer wel dan weer niet. Kort om. Uit eindelijk gelukt via helpdesk ticket office incheck en vica versa. Wel geteld vijf minuten over om door de controlle naar de gate te komen. We hebben het gered. Maar daar is alles mee gezegd. Geen koffie geen boodschapjes. In parijs lange over stap, maar omdat het zo groot is kunnen we het rustig aan doen. Starbucks koffie en een beetje relax. Zou de tas goed gaan? Dat is de twijfel. Vlucht naar Madagascar was goed, maar lang. En weinig drinken. Madagascar heeft een klein vliegveld. Dus je staat een dikke uur te wachten op je visum, zeker als je met een 747-300 aan komt. Maar goed. Een stempel vullend pagina in het paspoort. En dan naar de bagage band. Mijn naam was wel omgeroepen, maar wat ze zeiden is nog steeds een raadsel. Later bleek dat het mijn tas bleek te zijn, die niet mee gekomen is. Deze komt nu waarschijnlijk via narobi as de 17e. Lekker. Morgen maar verder regelen via de reisleider. Het is best wel fris nu. Of het nu komt door de vermoeidheid of de . Zitten nog wel buiten maar toch. temperatuur Zo maar een paar uur slapen zeven uur ontbijt en acht uur brieving.

Ruud & Sylvia

Hey Joep,

Goed begin van je vakantie pfff.... Maar het zal zeker de moeite weer waard zijn met alle mooie dingen die je gaat zien.

Hele fijne vakantie!!

Groet,
Ruud & Sylvia

Ron en Ria

Hey mop,

Hopen dat de rest vlekkeloos gaat. Balen van je tas.
Lekker genieten.

Dikke kus

Marjolein

Vanmiddag het bericht gehad dat joep en zijn rugzak weer samen zijn en dat hij bij is met zijn schone kleding.

Ria

Fijn Marjolein dat hij zijn tas weer heeft. Dat hij blij is met zijn schone kleding kan ik mij voorstellen :-). Lief dat je het even laat weten. We hopen dat hij lekker aan het genieten is. Lieve groetjes van ons.

Marjolein

Dat hopen wij ook Ria. Het is geen nieuws goed nieuws....ben heel benieuwd hoe hij het heeft. Als ik weer wat hoor per sms dan laat ik het weten. Waarschijnlijk heeft hij nu geen ontvangst. Lieve groeten terug.