joeps travel.reismee.nl

Swakopmund

Swakopmund is een typisch klein duits plaatsje in het verkeerde land. Veel duits uitziende huizen met duits genoemde straatnamen. Al zegt men dat het druk is, wij vinden het wel meevallen. Het hotel is prima en ook wel weer lekker om even goed het stof af te spoelen van de afgelopen dagen. Een gedeelte van de groep doet de township tour. Deze sla ik over en besteed de middag in relax modes. Beetje koffiedrinken, was uitzoeken, relaxe douche etc.
'S avonds in een ander hotel gegeten, waar er live muziek was. Alle kerstnummers kwamen weer langs.
'S ochtends konden we uitslapen. Niet dat dat geheel lukte, maar was wel even lekker dat je geen wekker of bij het ochtend glore hoefde op te staan. In de ochtend door het stadje geslenterd om aan het begin van de middag terug te keren voor de boottocht in walvisbaai. De tocht was prima. Veel zeehonden gezien en op het strand nog een aantal jakhalsen die op jacht waren naar kleine zeehondjes. Op het water was het goed vertoeven. Helaas de mola mola vis niet gezien.

Niek en Femmy

Hi Joep, gelukkig nieuwjaar! Leuke verhalen joh. Je schrijft leuk en heel beeldend.
Af en toe is het afzien merken we , maar ja een krachtige jonge kerel hè?
Nog veel plezier op deze bijzondere reis.
Hartelijke groet,
Niek en Femmy