joeps travel.reismee.nl

Beijing - 9 sept

Toen ik gisteren weer terug was, met "handen en voeten" gevraagd of er nog een boodschap voor mij was van de gids. Maar nee dat was niet zo.
Nadat ik onder de douche vandaan was, hoorde ik kloppen op de deur. Dat bleek de gids te zijn. Daarna snel wat aangetrokken en naar beneden gegaan om met elkaar kennis te maken. Toch werd het ongemerkt laat nog. Later dan gepland.
Volgende ochtend op tijd ontbeten. Immers de groep had de nacht door gevlogen en landen 's ochtends vroeg.
Nadat ze gearriveerd waren een korte introductie over de reis en Beijing. Eerst maar met z'n alle lunchen.
Hierna gingen de meeste naar de tempel of Heaven. Ik ben naar een andere tempel gegaan, tempel van de aarde. Aardig maar niet spectaculair. Aan het einde van de middag weer terug. De kilometers van gisteren in de benen en de korte nacht rust beginnen zich op te breken. Op tijd naar bed maar.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!